Відбулося пленарне засідання тридцять п’ятої сесії районної ради сьомого скликання

14 травня, у залі засідань районної ради, відбулося пленарне засідання тридцять п’ятої  сесії районної ради сьомого скликання, яке вів голова районної ради Сергій Нерозя.

У роботі сесії взяли участь депутат обласної ради, виконувач обов’язків та перший заступник голови райдержадміністрації, керівники управлінь, відділів, структурних підрозділів райдержадміністрації, голови місцевих рад, працівники виконавчого апарату районної ради, керівники засобів масової інформації району, інші.

       На початку пленарного засідання голова районної ради Сергій Нерозя та заступник голови районної ради Сергій Загорулько за багаторічну сумлінну працю в органах місцевого самоврядування, високий професіоналізм, активну громадянську позицію та з нагоди ювілейних  дат нагородили Почесними  грамотами районної ради із врученням нагрудного знаку  секретаря Кирило – Ганнівської сільської ради Сябро Наталію Федорівну та головного спеціаліста відділу земельних ресурсів та управління майном Зіньківської міської ради, депутата Зіньківської міської ради Шатраву Миколу Михайловича.

Упродовж пленарного засідання депутати  розглянули 24 питання порядку денного, які стосувалися важливих аспектів життєдіяльності мешканців Зіньківщини.

Стан будівництва, ремонту та утримання доріг на території району  – це зараз чи не найбільша проблема Зіньківської громади.  Саме тому роботу депутати розпочали з розгляду цього питання. Обговорювали якість  проведених в минулому році робіт по ремонту доріг, на які виділялися чималі кошти місцевих бюджетів, перспективи та можливості ремонту дорожніх об’єктів цього року, цікавились роботою районної державної адміністрації по утриманню в належному стані дорожньої інфраструктури району.

Своїми рішеннями районна  рада внесла зміни до програм підтримки соціально вразливих верств населення Зіньківського району на 2018-2020 роки «Турбота» та розвитку місцевого самоврядування у Зіньківському районі на 2018-2020 роки, затвердила ряд програм в новій редакції, зокрема: правової освіти населення Зіньківського району на 2016-2020 роки; забезпечення виконання Зіньківською районною державною адміністрацією делегованих їй районною радою повноважень на 2019 рік; комплексну програму соціального захисту осіб з обмеженими фізичними можливостями, учасників антитерористичної операції, операції об’єднаних сил на 2015-2020 роки; підтримки та розвитку культури і туризму на 2018-2021 роки.  Це дасть змогу забезпечити виконання ряду важливих заходів програм.

Депутатами затверджено зміни до фінансових планів комунальних некомерційних підприємств «Зіньківська  центральна районна лікарня» та «Зіньківський центр первинної медико-санітарної допомоги» Зіньківської районної ради Полтавської області.

Низка розглянутих питань стосувалась функціонування та перспектив розвитку  освітньої галузі району: хід виконання Комплексної програми розвитку освітньої галузі Зіньківського району на 2018-2020 роки, припинення Василе-Устимівської загальноосвітньої школи І ступеня Зіньківської районної ради Полтавської області шляхом її ліквідації, призначення директора комунальної установи «Зіньківський районний методичний центр» Зіньківсьої районної ради Полтавської області.

Продовжується передача бюджетних установ та їх майна із спільної власності територіальних громад сіл, селища, міста Зіньківського району у комунальну власність Опішнянської селищної об’єднаної територіальної громади, про що прийняті відповідні рішення.

Депутати затвердили звіт про виконання районного бюджету за І квартал 2019 року та підтримали внесення змін до показників районного бюджету на  2019 рік, обговорили стан функціонування галузі культури на території району та хід виконання районної програми підтримки та розвитку культури і туризму на 2018 – 2021 роки, розглянули ряд майнових питань.

Роботі сесії передували засідання комісій та президії районної ради, які попередньо вивчили та детально обговорили всі питання проекту порядку денного пленарного засідання. Це сприяло конструктивній та злагодженій роботі депутатів.